Dlaczego warto się komunikować, nie tylko mówić?

13.11.2018

Czy często masz wrażenie, że kolejny call lub meeting mogł tylko być krótkim e-mailem? Dostajesz pytania do oczywistych informacji zawartych w e-mailach? Męczą cię niekończące się łańcuszki e-maili? – Wspólnie zastanowimy się nad tym, jak od mówienia przejść do skutecznej komuniakcji i zapanować nad stakeholderami! – Omówimy profil „tego, który nic nie wie”, „challengera”, „narzekacza” oraz sposoby radzenia sobie z nimi. – Zastanowimy się nad tym, jak uniknąć najczęstszych błędów komunikacyjnych!

speaker photo

Aleksandra Kruger

Aleksandra Kruger jest project managerem z doświadczeniem zdobytym w firmach takich jak PwC i Refinitiv (wcześniej Thomson Reuters). W zespole PMO w State Street jest odpowiedzialna za zarządzanie zmianami dla globalnego inwestora, nadzoruje przebieg złożonych projektów i zajmuje się komunikacją. Aleksandra skończyla prawo na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. W wolnym czasie lubi podróżować, obecnie planuje wyprawę do Indonezji.

zobacz nagranie