Idealny proces nie istnieje, ale jest Continuous Discovery

Kiedy robisz coś w ten sam sposób, ale oczekujesz innych rezultatów, wiesz, że musisz się zmienić. Próbujesz nowych technik, nowych narzędzi, ale czasami musisz całkowicie zmienić swoje podejście. Wdrożenie Continuous Discovery w organizacji będącej w fazie wzrostu może być wyzwaniem: każdy z pracowników ma swoje zdanie lub wątpliwości. Podzielę się z Tobą krok po kroku edukacyjnym podejściem do wdrażania kultury eksperymentu na co dzień; rozwijanie ciekawości użytkowników, wczuwanie się w ich problemy i stawianie ich w centrum uwagi wraz z wymaganiami biznesowymi.

speaker photo

Karolina Wrońska

Lead Product Designer specjalizująca się w projektowaniu wizualizacji danych. Propaguje wiedzę z zakresu Design Thinking na konferencjach i warsztatach, głównie skierowanych do osób spoza branży. Projektowaniem zajmuje się od czasu studiów na kierunku Wzornictwo Przemysłowe w Gdańskim ASP.

zobacz nagranie