Customer Journey Map jako dynamit w produkcie [nagranie zostanie opublikowane w kwietniu]

Customer Journey Map to według mnie jeden z ważniejszych w organizacji artefaktów produktowych. Jest to mapa, która pokazuje nam miejsca, w których potrzeby klientów możemy przełożyć na realia produktowe-biznesowe. Niestety taki artefakt, zwłaszcza gdy jest dobrze zrobiony może stać się dynamitem - o czym opowiem podczas prezentacji.

speaker photo

Krzysztof Miotk

Konsultant i badacz UX, współwłaściciel agencji UX "Quale" i podcastu "UX po Godzinach". Kierownik pierwszych studiów podyplomowych z Badań UX w Polsce. W swojej pracy wykorzystuje doświadczenie biznesowe zdobyte m.in. jako strateg marki szkoleniowej i koordynator projektów. Jako Badacz UX prowadził badania dla takich marek jak: BLIK, G2A, OLX, Booste, Asseco, Santander BP, Alior Bank, mBank, Tubądzin i T-Mobile.

zobacz nagranie