Jak przejść w organizacji z topornych testów użyteczności do zwinnych, comiesięcznych badań?

Częstym problemem w organizacji jest brak budżetów lub czasu na badania produktu. Jak okazuje się w praktyce da się wypracować powtarzalny proces, który sprawi, że do organizacji będą wpływać co miesiąc świeże informacje od użytkowników. Podczas prelekcji pokażę, które momenty w procesie badawczym da się zoptymalizować tak, aby badania przestały się kojarzyć z etapem, który wstrzymuje pracę projektantów, programistów i biznes.

speaker photo

Krzysztof Miotk

Konsultant i badacz UX, współwłaściciel agencji UX "Quale" i podcastu "UX po Godzinach". Kierownik pierwszych studiów podyplomowych z Badań UX w Polsce. W swojej pracy wykorzystuje doświadczenie biznesowe zdobyte m.in. jako strateg marki szkoleniowej i koordynator projektów. Jako Badacz UX prowadził badania dla takich marek jak: BLIK, G2A, OLX, Booste, Asseco, Santander BP, Alior Bank, mBank, Tubądzin i T-Mobile.

zobacz nagranie